21 oktober 2008

haha hey (a)
har inte skrivit på ett tag ser jag, jupp. såäre (:
jag har såå tråkigt , mamma är i nya zeeland på studieresa i två veckor. hrmm, jag saknar henne redan, jag överlever. hon kommer hem om 11-12 dagar kvar. hihi,
HON KOMMER HEM PÅ MIN FÖDELSEDAG! DEN BÄSTA PRESENTEN JAG VET!

aah, idag så hade vi gympa. Vi lärde oss dansa typ, roligt. och så hade vi matte, svenska, so & ja.
haha fyfan va jag garvade i matten.

jag: J
elin; E
elvira; EA
dalya; D
mattias; M

J;
Är ***** gravid?
E; va?
J: Är ***** gravid?
E; eh, jag vet inte. fråga?
J: nejj!
E: Tänk om hon är tjock eller så.
J: precis.
E: det blir ju pinsamt och h*n kommer ju bara att titta på oss.
J: aa
D: vad?
Jag; är ***** gravid?
D: Jag vet inte..
Jag; elvira, är ***** gravid?
EA; jag vet inte.

så vänder jag mig om och märker att M såg vad vi snackade om så jag ba;
jag; dalyas mamma är gravid!!
m; va?
jag: DALYAS MAMMA ÄR GRAVID!
m; dalyas mamma?  (han tittar på dalya)
jag; oj, jag menar dalyas mammas lillasyster.
m; okej.

sen skrattade jag & elin. <3

haha. hoppas att texten inte blev lång?    nä, jag ska typ dra. är trött >.< men innan jag drar vill jag gratta rebecka bäckström som fyllde år den 18 oktober. GRATTTIS I EFTERSKOTT!


gammal bild, haha förlåt :) söt bild på henne, eller hur?



juppis, på lördag så drar jag till nyköping & stannar där en vecka, så det blir inge vasa.  skönt, vasa har typ blivit tråkigare.
nä nu måste det räcka :p
haha, ha det bäst ni alla (k) 

bamsekramar  


Kommentarer
Postat av: rebecka

haha shiiiit xD

tack mikaela :)<33 men det där e en ful bild:@

2008-10-21 @ 21:19:10
Postat av: sandra

hah din blogg är bäst :)



sötisch rebecka :D

2008-10-22 @ 13:05:36
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/
Postat av: elviraOlsson

Grattis Grattis Igen gumman! <3!!!

2008-11-01 @ 15:57:16
URL: http://elviraolsson.blogg.se/
Postat av: elin

Grattis för 3 gången:D<3

2008-11-01 @ 16:39:37
URL: http://hundalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0