UTMANAD!

Blev utmanad av Elvira av detta!

Reglerna är följande: 
-Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. jag älskar människor som är undebara och snälla.

2. Jag går aldrig ut ensam när det är mörkt..

3. När jag ska på toa hos mormor så går jag på toa snabbt eftersom det är läskigt >.<.  

4. Jag hatar höst & vinter >';

5. Jag hatar att vara fattig !

6. Jag är lätträdd >.<

7. Jag vågar säga emot lärarna ;) 
 
UTMANAR: alla som vill! 

Kommentarer
Postat av: elin

buhu,mikaela tycker inte om min födelsdag

för att det är på vinter:(



:P

2008-11-03 @ 19:38:59
URL: http://hundalskaren.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, du är för söt! :*

2008-11-03 @ 21:08:38
URL: http://saandraaspeears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0